onsdag 19 december 2007

Grattis Intersport!

Som rubriken lyder. Grattis Intersport. Till vad då undrar säkert någon. Joo, idag så blev Intersport en kund fattigare. Vilket otrevligt bemötande på Intersport, Ikanohuset i Linköping.
Min fru står i kö bakom en äldre man. Han vill ha hjälp med något, och tydligen jobbade bara tjejen som stod i kassan, jag såg ingen annan. Frugan står troget kvar och väntar. Tjejen och mannen kommer tillbaka, men väljer då den andra kassan. Vi trodde nog att dom valde den kassan av någon rimlig anledning. Döm av vår förvåning nar kön fylls på bakom mannen. Men frun är en streber, så hon står kvar i "sin" kassa. Ni kan tänka er explosionen när tjejen börjar bekäna kunden bakom mannen.
-"Ursäkta men jag har stått här i 10 minuter, jag tror att det är min tur"! Hon får något mumlande tillbaka. Så hon lämnar helt sonika alla varor vid kassan och går ut där ifrån. Synd, mest on Is. Vi brukar lägga en hel del av fritidskontot hos er, men nu är det slut pga en brunett som saknade servicekänsla.

Så än en gång: Grattis Intersport på Ikanohuset i Linköping!

Inga kommentarer: