lördag 7 juli 2007

Handla

Syftet med dagens tripp var att köpa lite rökt skinka. Ett snack med min gode vän Niklas gjorde att han blev min shoppingpartner för dagen.

Plockade upp Niklas och drog till Tornby.
Första anhalt blev Biltema. Där inhandlades en så där "turisttub" som man hänger runt halsen när man befinner sig på en strand eller så. Mest för förvaring av pengar tror jag. 9.90:- well spent.

Näta anhalt blev Juula.Har aldrig varit där förut så lite bortkommen var man allt.Det skiljer sig dock inget från Claes Ohlsson eller liknande butiker.
Destå mer shoppade jag loss här och införskaffade följande varor: 2 st brassestolar, modell större, i tyg med fickor för mobil, solglasögon. Även en musmatta med handledsstöd slank med.

Vidare mot Skäggetorp köpcentrum.En sväng på Willys.Även där så slank det även ner lite i korgen.Lite mer än bara skinka faktiskt.
Mot systembolaget! Bara cider. "Bara cider" tänker ni. 7,0% är klass det!

Är jag en shopoholic eller........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu, det är inte helt otroligt att du är det....

Thomas sa...

Hehe, till skillnad från dig va...