söndag 16 december 2007

Gran

Nu är familjen Danielssons gran på plats.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Finfin gran!
Kan du berätta mer om vad du tycker om din nya mobil? Jättenyfiken...funderar själv på en g800, men har hört så mkt negativt om kameran. vad tycker du?
HIttade hit när jag googlade på
g800.

Thomas sa...

Visst kan jag lägga upp lite bilder. Ang. kameran så är jag lite besviken. När man använder blixt i skapliga ljusförhållanden så blir bilden "vit", och inte ljustrogen. Ifullt dagsljus funkar den perfekt. Men som med de flesta så kräver kameran ganska bra ljusförhållanden, iaf innomhus. Granbilden är tagen utan blixt, men mycket ljus som kommer in från vänster

Anonym sa...

Ja, det var en fin gran i år oxå.Ljuset var väldigt fint.
Ha det så bra
Kram/Inger

Thomas sa...

Tack Inger. Ja, vi valde en liten gran i år igen. Då ser man ju både klockan och den fina tavlan.

Anonym sa...

UNDERBART!! Gran, gran, ljuvliga gran...! Julen rockar! ;-) (Nej, jag är inte ironisk, eftersom jag älskar julen!) :-)