söndag 26 oktober 2008

Romantik på tapeten

Nu får det vara nog! Jag lägger ner målandet för i dag.

Dags att plocka fram romantikern i mig.
Så här dags för fyra år sedan så satt vi på ett flygplan, på väg till Teneriffa. Lyckliga som få. Barnen fick uppleva sin första utlandsresa.

På tal om bröllopsresa, så lämnade jag in bilderna från resan till fotobutiken för två veckor sedan! Vi hade ingen digitalkamera på den tiden, så bättre sent än aldrig. :-)

Vi tog fram fotoalbumen i morse, både bröllopsalbumet och resealbumet. Fasen vad trevligt! Kan tillägga att vi blev väääldigt sugna på att befinna oss på en varm sandstrand. Vädret här hemma lämnar ju en del att önska, eller vad säger du, Ulrik?

Nä, nu så ska jag fixa till mig. Bort med mitt veckogamla skägg, raka skallen och fixa lite tidig middag. Heta räkor och färsk pasta står på menyn.

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

En annan bloggpolare är just nu i Rom. 20-25 grader varmt och latte i solen... fasen så orättvist!

Grattis på bröllopsdagen!

Anonym sa...

Kunde ju gott in igår och säga grattis,, men ni vet,,huvudet var någonannanstans,,hoppas ni får många lyckliga år framöver..Kram till er och hela PALT Hoppas det smakade, och att tapeten sitter kvar..