onsdag 29 oktober 2008

Halvdan start på dagen

Väcktes av klockan 05:00. Tyvärr så var jag så satans trött och mitt i en dröm, att jag "glömde" bort hur väckarklockan fungerade. Det blev ingen snooze.....

Väl inne i bad rummet så blaskade jag av mig och borstade tänderna. Måste sluta med att torka mig i hela ansiktet EFTER jag har borstat tänderna. jag lyckades nämligen smeta tandkrämsdregel i vänster öga. Svider liiiite, kan jag meddela.

Lite rakvatten så att man luktar gott är ju trevligt. Dock så kan en ofrivillig gäspning ställa till det. Så i stället för att smaka Colgate i munnen så smakar jag nu Burberry "touch for men" i stället. Höjdare...

Kallt som bara den var det också, eller, det är kallt fortfarande. Minust två grader. Tur att man var tidigt ute, bara att ta det lilla lugna.

Hoppas att din start på dagen var lite bättre.

1 kommentar:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Svinkallt. Fick ju till och med skrapa rutorna på bilen. Uschalingen...