måndag 8 juni 2009

Söndagen lite snabbt..

Vi drog till Ikano för inhandling av skolavslutningskläder. Vi (barnen) hittade diverse klädtrasor som passade, så alla åkte hem nöjda. Barnen med kläder och föräldrarna med psyket i behåll.
Kom hem, slog på datorn, såg att klockan var 14.00. Det tog nog en halv minut innan det gick upp för mig att formel 1-loppet precis hade startat. Kom in när bilarna ställde upp sig för start. Puh! Pinsamt!
Nåväl, inte så upphetsande lopp. Button vann. Igen.
I Iracetävlingen så knaprade jag in åtta poäng på Niklas och gick faktiskt om Jarmo med två poäng! Killen är på G!

Kalvsteken åt vi idag, inte igår pga trippen till Åtvidaberg.

Trötta, så gick vi och la oss tidigt. Jag lade mig på spikmattan i en timme. Slumrade till på slutet , så det var bara att försiktigt rulla av mattan och somna in.

Kul att vakna i dag.
+3 grader.
Den åttonde juni.
2009.
Några av mina arbetskamrater fick skrapa rutorna på bilen.

Inga kommentarer: