torsdag 6 mars 2008

Nubörjardetliknanågot

Ringa och ta enot samtal för lokaltaxa utomlands kan komma att bli verklighet. Bra, det räcker ju att åka över sundet till Danmark för att det ska bli löjligt dyrt att ringa på sin mobiltelefon. Vodafone tillsammans med HP är på gång att prova tjänsten i Tyskland, skriver Computer Sweden.
Minns förra sommaren när vi var i Turkiet då mms-kostnaderna blev astronomiska. 9,95:-/st! Ett mail från nallen kostade, håll i er nu; 99:-!!!
18 minuter ringda samtal, 196:-.

AB

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk, jag har fortfarande inte fått svar från Vodafone på mitt SMS svar jag skickade när vi kom till Tyskland. Då jag skrev att jag tyckte priset var för dyrt och att jag ville ha ett bättre...

Thomas sa...

Mmm...du ser. Vi kanske ska ta en till sväng.Om inte annat för att kolla om man kan ringa billigare.

Anonym sa...

Ja djävlar i mig...det börjar snart ta slut i mitt förråd :-)

Thomas sa...

Jasså? Här hemma finns det fortfarande dryck! :-)

Anonym sa...

Så trevligt...när ska jag få prova den där "gamla" ölen????