söndag 16 mars 2008

F1-premiären

Uppe tidigt i morse. På med tv´n. Ut i köket för att göra frukost. Två ägg, mackor, yoghurt och kaffe. Hinner knappt sätta mig innan min favorit kör in i Massa som "parkerat" tvärs över vägen. Där fick man för tidig uppstigning. Nu var han ju inte ensam om att krocka.
Ferraris motorer verkar sakna tillförlitlighet. Förarmissar var det gott om. "Skönast" resa fick nog Timo Glock, som slog sönder hela bilen INNAN han slog i räcket. Jaja, ett skönt race.
Kul för både Heidfeld och Rosberg. Även kul att se att den fyrfaldige Champcar-mästaren Bourdais köra så bra i sitt premiärlopp. Ser fram emot nästa veckas race som tar plats i Malaysia.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Satan va kul det var. Verkligen ett spännande race. Fast inte för dig som håller på Button och inte för mig som har kommit fram till att jag håller på Hamilton. Dessutom så tycker jag att det här med vita helger är skit.
Har inte druckit sen i fredags...

Thomas sa...

Aha, Hamilton alltså. Jag har skakat hela helgen. Det här gör jag nog aldrig om.