fredag 9 november 2007

Tom i bollen

Jag är helt bort, förvirrad och slut. Vet inte varför, men har ingen lust med blog och facebook.
Kännns som att jag saknar en röd tråd i det jag vill förmedla. Tror nog att jag bara ska blogga om ett par tre saker. Tror nog att jag lägger facebook på nyspolad is.
Frågan är ju vad. Sport i all ära, men jag har ju inte Canal + så att jag tycker till om matcher jag inte sett känns ju lite galet. ( En pik till frun).
Böcker finns ju här hemma. Man kanske skulle recensera lite böcker och hoppas att folk blir lite sugna på att läsa. Skräck och krig och elände, mumma va?
Råd om tonårsbarn? Nä va...
Ventilera sina åsikter om allt och alla? Mmmmm....varför inte, men tror inte att ni vill ta del av min ilska och cynism.
Ja, ni ser. Har absolut ingen aning.

Men ha en trevlig fredag alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men jag tycker att det är roligt ändå. Vad du än skriver.

Du behöver inte ha någon röd tråd, det är ju DITT forum det här.