lördag 5 mars 2011

Barcelona!

Det ryktas om att jag fyller 40 år i höst. Jag kan varken bekräfta eller dementera det....

L och jag tyckte att en liten tripp till en storstad skulle vara najs. Valet föll på Barcelona. Det måste ju finnas en anledning till varför det är så populärt. Så varför inte ta reda på det.

Jag satt igår och surfade runt på olika resesiter för att hitta det bästa priset för flyg och hotell. Hittade inga direkt billiga, så jag gick in på spanairs hemsida.

Där kunde jag konstatera att flygbiljetten kostade dryga 2000 kronor för oss två. Alltså samma pris som på dom övriga siterna.

Sedan vidare till booking.com och letade upp ett billigt hotell med bra recensioner. Valet föll på Hotel Call, 1660 kronor för tre övernattningar.

Så, Barcelona i höst...! :-)

Inga kommentarer: