onsdag 9 september 2009

Min promenad 090909

Det tog mig en timme och fem minuter att ta mig till jobbet. Dryga 7,1 kilometer. Inte illa. Det kändes inte helt ok i början. Ont i benhinnorna och ont i vänstra knät. Sakta men säkert så släppte värken, och vid ca 2,5 km så var värken borta. Resten av promenaden var en fröjd. (klicka på bilden för att se hela sträckan)

Enligt "uträkningen" så brände jag 532 kalorier. Om det stämmer vet jag inte, men svettig blev jag. Hade fyllt mobilen med massor av schysst musik. Bland annat denna låt.


Från senaste skivan "Ultra beatdown".
Kul med killen som har suttit och klippt ihop låten med sekvenser från Star Wars 5.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra gjort!

Thomas sa...

Tack!
Det var riktigt nice. Nästan synd att behöva gå in och jobba. Hade nog kunnat gått till Berg och tillbaka hem.

Inger sa...

Skitbra gjort Thompa! Det är ju alltid jobbigast de första km..
Sedan går det av bara farten..Härligt när ni båda gillar att röra på er...Very Nice..
Ha en trevlig helg,,hälsa alla..
Kram till PALT