lördag 23 maj 2009

Peking igen.

Vi satt igår kväll och dividerade om vad vi skulle göra i dag.
Valet föll på Norrköping och shopping.

Butiken New Yorker.
3/4-långa jeansbyxor och en svart V-ringad tröja till mig. Även ett par myskortbyxor slank ner i påsen. Jeansbyxorna är kanonsnygga. Köpte också ett Björn Borg-bälte då mina bälten är ifrån den tiden då jag var lite kraftigare. *asg* Fan, brallorna sitter ju snart under aschlet. Eftersom jag inte är så modern eller är grunge så vill jag att dom ska sitta där dom ska.
Efter att ha spenderat två och en halv timme i butiken var vi på väg hemåt igen. Ett litet stopp på Ikano hann vi med innan vi stapplade in i hemmet.

Mycket märkligt är det att jag hade "ingen koll på att det var f1-kval". Gav faktiskt blanka den i det.

Nu är det tacos som gäller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojojoj...missade kvalet...