torsdag 14 maj 2009

Like a million bucks

Vilket dygn!
Jobbade kväll igår så det blev inte så mycket sömn i natt. Tror att det var under fyra timmar. Så medvetslösheten var väldigt framträdande dom första timmarna. Dagen var trots allt lugn, och tur var väl det. För vilken träningsvärk jag har haft i benen! Jisses, Amalia!

Nå väl, jag hade bestämt mig för att ta ett varv i spåret när jag kom hem. Blir lite tjurig när det börjar regna på vägen hem. Så det blev en halvtimme i halvkoma på sängen.
Frun ville ut, så hon sa att jag fick välja, men att hon skulle ut. Stolt som man är så var det bara att snöra på sig löpardojjorna och ge sig ut. I regn och blåst. Bra kallt om öronen. Men runt kom vi. Jag sprang tom ett par hundra meter mer än igår.
Strechade mina stackars ben och cyklade sedan hem. In i duschen för rakning, klippning och dusch. Nu har vi ätit kvällsmat och jag mår som en prins.

Livet är fan schysst!


Ps.
Vi satte nytt produktionsrekord förra veckan. 460 ton korv lämnade anläggningen!
Ds.

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Kan kanske vara värt ett inslag i 24Corren??? :) Produktionsrekordet alltså. Inte löparturen ;)

Thomas sa...

Va! Löpturen är väldans mycket större än ett sketet produktionsrekord. Tredje gången jag springer sedan 1991.