lördag 5 april 2008

Knockad , tiltad och nollad

Det började igår. Jag mådde skit. Innan frukost så hade jag ett svimmningsanfall. Ok, i med lite mackor så mår jag bra. Inte då. Åkte omkring på trucken, grön i ansiktet. Gick hem 09:40. Kom hem. Spydde. Sov i två timmar.
Gick upp. Städade hela lägenheten, körde en tvättmaskin.
Gjorde en pizza (hehe). En hemmagjord pizza. Mmmm...

Idag: Ut till Mange. Bjuden på kaffe. Ut till garaget, domkraften under framaxeln. Upp med bilen, lossade oljepluggen.
Jag tog muttersmacken och lossade muttrarna till vinterdäcken. Äntligen på med sommardäcken! Mina Dunlop SP9000!
Byte oljefilter, i med ny olja.
Allt klart i främre delen av bilen. Hissade upp svarta faran i baken, bort med vinterdäcken där också.På med mackorna bak. Kollade lufttrycket.
Vad skönt med sommardäck!
Hemma, tvättade av vinterdäcken. In med dom i förrådet. Bilen är fortfarande dyngskitig. man kan inte se om hon är svart eller inte. Ska tvätta henne i morgon. Jag lovar.

Inga kommentarer: