söndag 6 februari 2011

Telefonhaveri!

Igår så stängde jag av min mobiltelefon. Syftet var att spara lite batteri då vi har tillbringat helgen i Stockholm.

Döm av min förvåning när jag i morse startade telefonen och Nokias "start-truddelutt" drog igång. Den har jag nämligen stängt av.
Vidare så fanns inte min bakgrundsbild.
Det pep om telefonen när jag tryckte på knapparna. Det eländet har jag också stängt av.
Min telefonbok var helt tom, så när som på ett namn. Det är en person jag känner ganska väl, men jag har aldrig ringt personen i fråga. Mycket märkligt.
Smärre panik! Hur ska jag hitta alla telefonkontakter?

Då så kom jag på att jag gjorde en uppdatering av telefonen för ett par månader sedan. Jag sparade en återställningspunkt på minneskorter. Så jag klickade på återställningen och vips! så fick jag tillbaka min telefonbok! :-)
Däremot så saknas vissa bokmärken och annat i programappen, men vad gör väl det.

Inga kommentarer: