söndag 25 december 2011

Irish coffee

Vi blev sugna på irish coffee på jobbet. Ja, inte sugna så, men ni vet. Klart att man ska ha ett set irish coffee-muggar hemma.
Vi har det inte. Det hade inte heller mina arbetskamrater. Så dom kollade runt i Linköping om det fanns några billiga. Vinhandlarn på Tanneforsvägen hade bara åtta stycken glas kvar. Min jobbarkompis köpte dom.

Igår hemma hos mamma så beklagade jag mig över att jag inte hade några muggar. Hon visste att hon hade haft fyra stycken men påstod att hon hade slängt dom.
Idag så var jag hemma hos mamma och fixade lite med datorn, och tror ni inte att hon hade hittat dom. Fyra stycken irish coffee-muggar...

Behöver jag säga att jag fick dom. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Behöver jag säga att jag är sugen på att testa?

Thomas sa...

Klart att vi ska testa. Vi hörs efter helgen.