lördag 2 juli 2011

Lördagsshopping...!

Frun gjorde av med en rejäl slant igår. ;-) Utseende, kläder och en middag i goda vänners lag tömde hennes plånbok.

Naturligtvis så ville inte jag vara sämre, utan jag tog bilen ner till Ikano. Hade däremot ingen plan med mitt shoppande. Så det var bara på att gå på känsla.

En deo var jag tvungen att ha. Åhlens hade en bra produkt till ett rimligt pris.
Sen började dom oplanerade inköpens tid!
Jag har varit sugen på ett par rödblekta chinos en längre tid, men har inte haft kraften att lägga upp dom summorna som plagget kostar. Nu så hittade jag ett par inne på Brothers som satt helt perfekt. Halva priset dessutom!
Upptäckte då till min förfäran att mina rödvinsfärgade pumadojjor inte passade till byxorna. Kalle P blev nästa anhalt. Där hade dom ett par schyssta, vita Tretonsneakers, till halva priset.

Men shoppingen stannade inte där. Jag har nämligen ingen klocka. Eller, klockor har jag, men ingen som känns modern. Så jag knallade in på Ur & Penn och köpte en helt vanlig herrklocka till , jajjemen, halva priset. :-)
Är egentligen ingen klockkille, men så har på sommaren så tycker jag att det är snyggt med en klocka runt handleden.

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Låter som du kommer vara en schtekare denna sommar! Röda brallor och allt. Snyggt som attans är det!

Thomas sa...

Schteek blir det! :-)