måndag 8 september 2008

Panik!

Var på Ikea i dag med frun. Skulle ju köpa tavlan vi såg i lördags. Greppade tavlan och satte fart mot kassan. Betalade och gick ut till bilen. Öppnar bakluckan och....
Tavlan går inte in! Vad ska jag göra? Vi snackar tavla som är 140 cm x 100 cm. Öppnar bakdörren på bilen. Kanske, kanske. Gör ett test och voila´, det gick! Tydligen så är bilen 140 cm bred. Vilken tur. Jag hade inte varit road av att ta tavlan på bussen hem.
Nu så sitter den uppspikad och blickar ut över matsalsbordet. Blev så jävla bra!

Vi passade även på att köpa en ny ram till vårat bröllopsfoto inne på Gallerix.
Gallerix har vääldigt många Homer Simpson-prylar. Jag bara ler när jag ser grejorna. En talande ishink, en talande ölöppnare och så vidare.

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jag har ölöppnaren. Vet inte om jag ska skämmas eller vara stolt...

Thomas sa...

Klart att du ska vara stolt! Fan, vad avis jag blir...

Anonym sa...

Jaha, vad är det för motiv..låter spännande..
ha det bra hela PALT